קידום אתרים - דיגיטל 83

מקדמת אתרים

SEO אישי  -מקדמת אתרים בליווי אישי במיקום מנצח  

כאשר הלקוחות נמצאים במרכז תשומת הלב של כותבי התוכן, כאשר הצרכים

הספציפיים של הלקוחות מעניינים את מקדמי האתרים, יוצרים SEO אישי.

האם אתם נמצאים בתחרות עם לקוחות מאילת או קרית שמונה?

העובדה שהאינטרנט הוא מוצר גלובלי איננה משנה בהכרח את ההתנהגות הצרכנית.

רב הצריכה שלנו מקומית. תושבי רמת גן יחפשו מספרות, מסעדות, עורכי דין,

מוסכים, חנויות כלי בית ועוד תחומים בעיר רמת גן.

כאשר אני מקדמת עסק מקומי ברמת גן, אני צריכה להכיר את הסביבה התחרותית

כאן בעיר, את המתחרים, את הייחוד של העסק, מי קהל היעד ועוד.

כאשר אנחנו מחפשים מוצר או שירות בגוגל, קודם כל אנחנו רואים את הפרסומים

הממומנים, פרסומים שאנשים השקיעו הרבה כסף כדי להיות שם.

מה עובר לרב האנשים בראש כאשר הם רואים את תוצאות החיפוש בגוגל, מה רובנו

חושבים על פרסום ממומן ביחס למודעות שהתקדמו בצורה אורגנית בעמוד.

אולי הביקורות על החברה שמשלמת כסף, והופכת להיות מודעה ממומנת לא מספיק

טובות ולכן בעלי החברה צריכים לקדם את עצמם בגוגל ולא "מתרוממים" בחיפושים

מקדמת אתרים

בצורה אורגנית?

אולי האתר שלהם פחות טוב מהאתרים של המתחרים? אם הם לא יודעים להשקיע

באתר טוב סביר להניח שגם המוצר שלהם לא מושקע.

אולי זאת חברה שגובה מחירים גבוהים יותר על השירותים והמוצרים שלה כדי לממן

פרסום יקר בגוגל?

דבר דומה קורה לנו כאשר אנחנו נכנסים לאתר חדשותי, כאשר אנחנו רואים כתבות

ממומנות, אנחנו יודעים שהכתבה לא אובייקטיבית. בתת מודע, אנחנו ישר מורידים

את רמת המהימנות שלה, הכתבה הזאת פחות טובה בעינינו מכתבה שאינה ממומנת.

ישנן עוד סיבות מעבר למה שרשמתי, סיבות אשר מחייבות אותנו לייצר אתרים טובים,

שיתקדמו באופן אורגני בגוגל, ויביאו את העסק שלנו למקום שאנחנו רוצים.

חלק נכבד מהגולשים, לא רואים את הפרסום הממומן ועוברים ישר לאורגני.

 

SEO ,מה אנחנו צריכים לעשות כדי שהאתר שלנו יהיה בעמודים הראשונים בגוגל.

מה אנחנו צריכים לעשות כדי שהקהל הרלוונטי שלנו אשר גר ברמת גן והסביבה יראה את הפרסום שלנו ויגיע אלינו?

עשיתי חיפוש בגוגל. רשמתי "הקמת אתר אינטרנט" ומילות החיפוש שקיבלתי היו: הקמת אתר אינטרנט למכירות, הקמת אתר אינטרנט בחינם, בניית

אתר אינטרנט מחיר, שירותי בניית אתרים, בניית אתרים בחינם גוגל, בניית אתר אינטרנט wix, בניית אתרים לעסקים, בניית אתר וורדפרס.

המילה הנפוצה היא "בנייה", לא סתם כאשר אנחנו רוצים להקים אתר המושג הנפוץ

ביותר הוא "לבנות אתר".

כאשר אנחנו ניגשים לבנות אתר, אנחנו צריכים להתייחס לאתר כמו שאנחנו מתייחסים לבניית בניין, וכמו בבניין צריך להתחיל מהיסודות, צריך מהנדסים, לייצר תכניות, לבחור חומרי גלם טובים ובנאים טובים .

איך אנחנו יוצרים יסודות טובים לאתר ברמת גן:

1 .הגדרת המוצר שלנו: מה אנחנו מוכרים, מה אנחנו משווקים, לדוגמא, שתי

מסעדות: אחת מוכרת אוכל, השנייה מוכרת חוויה, השלישית מוכרת מותג

שתוכלו לספר לחברים שלכם שהייתם שם.

2 .חקר שוק: מי הקהל שלנו, מה עושים המתחרים שלנו, מהו אזור הפעולה שלנו,

מה המחירים של המוצר או השירות שלנו בשוק, איך נראים האתרים של

המתחרים שלנו ועוד.

3 .SWOT: מה הן החוזקות והחולשות שלנו, מה הן ההזדמנויות והאיומים על

העסק, איך האתר שאנחנו נבנה ישרת את חקר ה SWOT.

4 .בניית אסטרטגיה שיווקית: לאחר שהגדרנו את המוצר, חקרנו את השוק,

אנחנו בונים את האסטרטגיה שלנו, האם אנחנו רוצים אתר תדמיתי או מכירתי,

האם הקהל שלנו ממוצב גבוה או נמוך, האם האתר שלנו יהיה פשוט או מורכב

ועוד, האם אנחנו פונים לתושבי שכונה מסוימת ברמת גן, לכל תושבי רמת גן,

לסביבה.

5 .אפיון האתר: איך אנחנו רוצים שהאתר שלנו יהיה בנוי, שורת המשימות, מה

יהיה רשום בה, איך האתר יראה, היכן הלוגו יהיה ממוקם, הצבעוניות של

האתר ועוד. 

6 .כתיבה: כתיבה לאתר זאת אומנות, כתיבה אשר משלבת הרבה

מאוד דברים, כתיבה טובה היא המפתח ל SEO.

7 .כתיבה מתחילה בחקר מילים: מחקר מילים ראשוני של מילות מפתח אשר

יעזרו לנו לקדם את האתר, המשמעות של מילות מפתח היא מהי דרך החיפוש

של המוצר שלנו אשר מתבצעת ע"י רב האוכלוסייה, כידוע, אנחנו לא מדגם

מייצג ולא תמיד דרך החיפוש שלנו היא הדרך בה רב האנשים מחפשים. כאשר

אנחנו מייצרים מוצר מקומי, חשוב שמילות החיפוש תתייחסנה לדברים

מקומיים, לדוגמא "ספר בשכונת הראשונים ברמת גן". כאשר נכתוב ביטויי זנב

ארוך עם שמות ספציפיים של שכונות ואפילו רחובות נצליח לתת ללקוח המקומי

שירות מקסימלי.

  1. זמן שהייה באתר: עוד מושג שקשור לכתיבה ול SEO ככל שהכתיבה שלנו

נותנת ערך גבוה יותר לגולש, ככל שהתוכן מעניין יותר ועשיר יותר, כך הגולשים

נמצאים יותר זמן באתר שלכם. גוגל אוהב אתרים שנותנים ערך לגולשים אותם

הוא מקדם.

  1. התאמה למנועי חיפוש: כאשר נכתוב נכון את תוכן האתר הוא יתאים את עצמו

למנועי חיפוש וההתקדמות של האתר בגוגל תהייה טובה.

  1. מערך קישורים: יצירת קורי עכביש של קישורים. ככל שהאתר שלנו מוזכר

ביותר מקומות, ככל שהוא מקושר יותר ככה גוגל חושב שהוא טוב יותר, לאתר

שלנו נוצרת סמכות. צריך לייצר קישורים לבלוגים, להיכנס לפורומים ולרשום

בהם תוכן, לבצע רישום של האתר באינדקסים שונים ידניים ואוטומטיים, לכתוב

מאמרים ולהכניס אותם לאתרי אינטרנט שונים גם טאבולה ואאוטבריין, לא

להפסיק לכתוב, מאמרים איכותיים ורלוונטיים, קישורים לעסקים משלימים

לעסק שלנו מאותו אזור ברמת גן יתרמו לעסק שלנו וגם לעסקים הקרובים לנו.

11 .קוד אתר ואופטימיזציה: לגוגל יש כללים שעל פיהם מקדם את האתרים.

בבניית אתר חייבים לעמוד בכללים אלה של אופטימיזציה של קוד האתר,

כאשר האתר עולה מהר בסלולר, במחשב, או בכל אמצעי גלישה אחר, גוגל

מזהה את האתר כאתר שבנוי טוב ולכן נותן חוויה טובה יותר לגולש.

12 .ידע זה כח: אנחנו חייבים לדעת מה מצבנו ביחס למתחרים, לדעת איך

הביצועים של האתר שלנו, כאשר אנחנו יודעים את זה אנחנו תמיד יכולים

ללמוד ולהשתפר.

חיבור אתר לכלי גוגל כמו Google Analytics יעזור לנו להבין את הסביבה בה האתר שלנו מתקיים, מעקב אחרי מילות מפתח, הפקת דוחות ועוד.

13 .אין מנוחה SEO כל הזמן: אתר לא בונים ושוכחים, אתר צריך להיות אתר

חי, אתר שכותבים בו כל הזמן חומר חדש, אתר שכותבים בו בלוגים, אתר בו

יש תקשורת עם הגולשים הפוטנציאלים, כל הזמן לחשוב SEO כל הזמן לייצר

עניין.

מקדמת אתרים בליווי אישי במיקום מנצח

אתר זה הפנים של העסק שלנו, צריך לטפח אותו, לשמור עליו, לקדם אותו כדי שגולשים יגיעו אליו ויהנו ממנו.

שחקן מקומי צריך תקציב מקומי.

עסק שנותן שירות ללקוחות ברמת גן מפרסם ברמת גן ומשתמש במקדם אתרים מרמת גן.

למידע נוסף פנו אלי

https://shivukseo.com/

לעוד מאמרים באתר :