קידום אתרים - דיגיטל 83

יש לכם עסק ועוד אין לכם אתר? אתם רוצים לקרוא את הכתבה הבאה

אם יש לכם עסק אבל עוד אין לכם אתר אינטרנט משלכם או שהאתר שלכם נראה מיושן ולא מזמין – אתם רוצים להמשיך לקרוא. אנחנו חיים בעידן דיגיטלי ואין כל ספק שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים בכל מקום ויכולים להגיע אליכם גם ממרחקים. אבל כדי שזה יקרה אתם חייבים שתהיה לכם נוכחות באינטרנט.

הנוכחות האינטרנטית כוללת לא רק אתר אינטרנט אלא גם ערוץ יוטיוב, דף עסקי בפייסבוק, פרופיל באינסטגרם וגם שימוש בלינקדין ובטיק טוק. בעוד שברוב הפלטפורמות אתם לא שולטים ולא יכולים לדעת האם הנוכחות שלכם תיעלם יום אחד או לא, כשיש לכם אתר אינטרנט, הוא שלכם. עסקים רבים השקיעו רבות בפייסבוק שלהם ויום אחד נוכחו לגלות כי מסיבה זו או אחרת הם נחסמו. הדבר אמנם לא קורה כל הזמן אבל לרשתות יש חוקים משלהן וכשיש לכם אתר – אתם שולטים בו לחלוטין.

בנוסף לכך שאתר הוא בבעלות העסק, הוא גם דרך מצוינת למכור את השירות או המוצרים שיש לו. אפשר להציג את שלל השירותים, להוסיף בלוג אשר נותן מענה לשאלות ותשובות נפוצות. בנוסף לכל אלה, מבחינת הנראות כלפי הלקוחות, אתר אינטרנט נראה טוב יותר לעומת רשת חברתית כיוון שהוא ייחודי ונבנה בצורה שתייצג את העסק בצורה הטובה ביותר. לאחר שברור כי אתם זקוקים לאתר אינטרנט, נשאלת השאלה מאיפה מתחילים.

יש לכם עסק

מאיפה מתחילים עם פרויקט של בניית אתר? 

"בניית אתר יכולה להיות פרויקט ארוך ומורכב והיא יכולה להיות פשוטה יחסית, הכל תלוי בסוג העסק ובצרכים שלו" מסביר אלק משוב מסוכנות קונספט1 לקידום ובניית אתרים. רגע לפני שמתחילים כדאי לדעת מהו הצורך של העסק וגם לבחון את התקציב. "בימים אלו עסקים רבים רוצים לחסוך בהוצאות אך במקביל להגדיל הכנסות ואת הנוכחות הדיגיטלית שלהם. עבורם אתרים מבוססי תבנית יכולים להיות פתרון מצוין" ממשיך משוב, מנהל תחום SEM בסוכנות.

חברות גדולות, סטארט-אפים ובעלי תקציבים, יוכלו להשקיע בשלב הפיתוח גם זמן וגם כסף ואולי אף לייצר אלמנטים ייחודיים שאי אפשר לראות באף אתר אחר. עבור רוב העסקים הקטנים אתרים שמציגים את העסק, השירות או המוצרים שנמכרים בו, הוא האתר הטוב ביותר. היום אפשר לקצר את התהליך ולהוזיל את העלויות וכל זאת בלי להתפשר על נראות מותאמת באופן אישי ואתר שמתבסס על מערכת קוד פתוח.

השלב הראשון של פרויקט הבניה צריך להיות הבנת הצורך והתקציב. אין תשובה אחת לכמה הפרויקט אמור להיות מורכב או מה התקציב הנכון ביותר עבורו, מה שכן ברור הוא שהצורך של העסק והיכולות שלו צריכים להיות בראש סדר העדיפויות.

שלושה דברים שתרצו שהאתר שלכם יענה עליהם

אתם צריכים אתר אינטרנט ובמיוחד בימים אלה. האתר יכול למשוך אליכם עוד לקוחות ולהמיר את הגולשים הרבים מהאינטרנט. על מנת שתצליחו במשימה, אתם תרצו שהאתר שתבנו יענה על שלוש דרישות:

על האתר להיות בשליטתכם

לאחר שהחברה שתבנה את האתר תסיים את העבודה, האתר צריך להיות בשליטתכם וחשוב שתוכלו לעשות איתו כל שתרצו. רוב האתרים נבנים היום על מערכת וורדפרס שהיא מערכת קוד פתוח. אתר כזה יוכל לעבור שינויים בעתיד ללא תלות במי שבנה את האתר. אתם רוצים שתהיה לכם גישה לאתר, בין אם הוא מתבסס על תבנית ובין אם יצרו עבורכם פיתוח ייחודי.

על האתר להיות מותאם לפעולות קידום

בניית אתר היא פעולה חשובה אך אם תרצו להגיע לאנשים רבים ברחבי הרשת תצטרכו לחשוב גם על פעולות קידום אתרים אורגני או ממומן. אם יש לכם דף עסקי חזק תוכלו לפרסם בו את האתר שלכם ויתכן שתיהנו מכניסות רבות. אם אתם רוצים להסתמך על הגעת לקוחות ממנוע החיפוש, תרצו לוודא כי האתר שנבנה עבורכם מתאים לפעולות הקידום שתרצו לבצע בעתיד.

על הבניה להתאים לתקציב שלכם

"ממש כמו בבניית בית, גם בבניית אתר השמיים הם הגבול" מסביר מיכאל כוגן מסוכנות קונספט1. לפני שתקבעו מה אתם רוצים מהאתר כדאי שתבחנו את התקציב שלכם. היום תוכלו לקבל אתר תדמית או אתר חנות איכותיים, הבנויים על מערכת קוד פתוח ושמותאמים לפעולות הקידום וכל זאת בעלויות נמוכות תודות לכך שהם נבנים על תבניות. שיטה זו מאפשרת ליותר עסקים להציע את השירותים שלהם בעסק בלי להיכנס להתחייבויות פיתוח גבוהות. 

הכתבה בשיתוף קונספט1, סוכנות דיגיטל המתמחה בפרסום אונליין, קידום ובניית אתרים ופתרונות שיווק דיגיטלי מתקדמים

עוד כתבות האתר :