קידום אתרים - דיגיטל 83

מה הם כיריים אנדוקציה ומה כל כך מיוחד בהם?

כיריים חשמליות (אנדוקציה) למעשה בנויים מסלילים המפיקים חום בעת מעבר זרם בהם, ממש כמו גוף החימום של הבוילר, השימוש בכיריים חשמליות בכלל מוריד לנו דאגה אחת מהראש למקרה של דליפת הגז או שמישהו שכח את הגז פתוח ואז יכול לקרות מה שכבר כתבתי למעלה..

יתרון נוסף בכיריים אנדוקציה

היתרון השני בכיריים אלו הוא שרק בעת מגע עם סיר גופי החימום יכלו לפעול ואפילו לפי הקוטר של הסיר, כלומר שחימום הסיר\המחבט יעשו רק בהתאם לקוטר שלהם וכך החום לא יתבזבז על שטח מת, לא נבזבז חשמל לשווא וגם יצמצם את הסיכוי לקבלת כוויות בעת מגע עם הסיר.

כיריים אנדוקציה

חסרון בכיריים אינדוקציה

כאשר תשדרגו את הכיריים המסורתיות לכיריים אינדוקציה תצטרכו להפרד מכל הסירים ומהמחבתות שרכשתם עד היום ובשביל זה אסביר מיד!
סלילי גוף החימום של האינדוקציה פועלים באמצעות מגנוט, כלומר שההפעלה שלהם מתבצעת רק כאשר הם באים במגע עם חומר שהקוטביות שלו הפוכה מזו של הכיריים עצמם, כלומר שצריך להיווצר מצב שיש 2 מגנטים שנמשכים אחד לשני וזוהי הפעולה היחידה שתגרום לסלילי החימום לעבוד ולהפיק את החום, לכן תצטרכו בעצם לקנות סירים ומחבתות שמתאימים לאינדוקציה רק בשביל להפעיל את תהליך "המגנוט" הזה בשביל לאפשר לזרם לזרום אחרת הכיריים לא יעבדו.
דבר נוסף הוא שתצטרכו חשמלאי מוסמך שיבצע לכם התשתית הדרושה, לכן תוכלו להכנס לחשמלאי בירושלים ולהזמין עוד היום התקנה!

יש יתרון אדיר לכיריים אינדוקציה לעומת החסרון!

לעומת החסרון האחרון, היתרון האדיר בתהליך ה"מגנוט" שעליו דיברתי הוא הבטיחות, תחשבו על זה שהכיריים לעולם לא יוכלו לעבוד ללא הסירים וזה אומר שלעולם גופי החימום האלו לא יעבדו בחשיפתם לידיים טועות או ילדים קטנים.

דעתי האישית לגבי כיריים אינדוקציה

למרות כל מה שנאמר על כיריים אינדוקציה, היתרון האחרון שדיברתי עליו לדעתי גובר על הכל ואילו הייתי בוחר לשדרג את הכיריים הייתי הולך על הכיריים מהסוג הזה, באמת שדאגה זו היא הגדולה ביותר בכל הנוגע לכוויות אצל ילדים (כי אין לדעת מתי ילד בטעות ילחץ על כפתור ההפעלה).
בכל מקרה הכיריים החשמליות זהו מכשיר מדהים המשדרג את הבית מבחינת יופיו וגם מרים את רמת הבטיחות בבית לכל הנוגע לאש ולכוויות לכן אני מאוד ממליץ ללכת על זה, נכון שתצטרכו להפרד מכמה מאות שקלים אך בהחלט שווה את זה!
למאמרים נוספים ולמידע נוסף תוכלו לבקר במאמר המלא להאם כדאי לרכוש כיריים חשמליות.