קידום אתרים - דיגיטל 83

איך עובד התהליך של בניית ציפורניים

כדי לוודא שהציפורניים שלך במקום כהלכה, עליך לעבור תהליך המכונה בניית ציפורניים. זהו חלק חשוב מאוד בטיפוח הציפורניים. אתה צריך לדעת איך התהליך עובד לפני שתתחיל לקשט וללבוש דברים עם ציפורניים. אז איך עובדת בניית ציפורניים?
בניית הציפורניים נעשית על ידי הדבקת רצועות של עץ רך או ויניל מלאכותי. שני חומרים אלה מחוברים יחד עם סוג מיוחד של דבק. הדבק עוזר להחזיק את הרצועה יחד בזמן שהוא נרפא כך שהוא יכול להחזיק את הציפורניים במקום. זה גם מאפשר לציפורן לנוע קצת יותר קל דרך הקשר.
התהליך מתחיל בשכבה דקה של צבע אקרילי שמורחים על קצה הציפורן. הצבע דק מספיק כדי לראות רק את קצה הציפורן. זה מאפשר לצייר לצייר בכל סדקים מבלי להפריע לשאר הציפורן. הצבע האקרילי מעולה גם להסתרת כל הטעויות שעלולות להתבצע בזמן הצביעה.

בניית ציפורניים – איך מתחילים?

לאחר שהתייבש הצבע האקרילי, השלב הבא הוא חיתוך רצועת קלקר. רצועה זו ממוקמת על גבי הציפורן. באמצעות המספריים הנכונים ניתן לצמצם גם את רוחב הפס. ניתן להשתמש גם בקוצץ ציפורניים כדי לקצץ את הפינה.
עכשיו הגיע הזמן להכין את הציפורניים. זה כולל מסמר רצועה של חוט דנטלי בנקודה בה יושתל הציפורן. יש להחזיק זאת על הציפורן מספר שניות כדי שיישאר במקומו. עליך לחזור על תהליך זה עבור כל מסמר שאתה מתכנן להציב.
כשכל הציפורניים מוכנות, עליכם לכסות אותן ביריעת פלסטיק מגוננת כדי למנוע מהם לכלוך ומים. בניית הציפורניים תימשך עד לעיצוב כל הציפורניים. זה נעשה באמצעות מדפים משתלבים הדומים לריבוע. מטרת זה לתת לכל מסמר יתרון אחיד לחלוטין.
לאחר השלמת כל הציפורניים, כדאי להשרות אותן בשמן תינוקות. ואז מרחו אבקה חיצונית כדי להגן עליהם. הגיע הזמן לצבוע את הציפורניים. בדרך כלל צבע הציפורן יהיה לבן או צהוב.
הקליקי לקריאה נוספת בנושא דוגמאות בבניית ציפורניים 

עיצוב הציפורניים – מה האופציות?

אתה יכול להשאיר את קצות הציפורניים מעט כהים יותר משאר הציפורניים. זה נותן מראה ייחודי ומשפר את מראה המוצר המוגמר. לאחר סיום כל עבודות הגימור כדאי לאפשר לציפורן להתייבש. ברגע שזה ישתנה הצבע ישתנה ויהיה חלק.
עיצוב ואימון הציפורניים נעשים בשלב זה. יש להשתמש בקובץ עם גלגל השחזה של יהלום לעיצוב הציפורניים. ניתן לעצב ציפורניים בכל דרך שתרצה, אך בדרך כלל משתמשים בצורה עגולה, אליפסה או משולשת. לאחר העיצוב, יש למרוח את הציפורן בעזרת מברשת. השלב הבא הוא מריחת המעיל העליון האקרילי.
מעיל עליון אקרילי מסייע בהגנה על הציפורן החדשה מפני נזק על ידי ייבושו והוספת בו ברק מבריק. זה גם עוזר להקל על ניקוי הציפורניים לאחר צביעה. חלק מהמוצרים הם אקריליים וחלקם מכילים urethane. אם משתמשים במוצר האקרילי, חשוב לא להשתמש בממיסים קשים כמו אצטון. השתמש בצמר גפן כדי לנקות את האקריליק ולהניח מסיר פולני באיכות טובה.
בניית ציפורניים

שלב אחרון בעיצוב הציפורניים

השלב האחרון הוא לחתוך את הציפורניים כמה שיותר קצר. הסיבה לכך היא שכאשר מגדלים ציפורניים ארוכות זה יכול לגרום לאי נוחות בהליכה וגם גורם לציפורניים להישבר ביתר קלות. ציפורן קהה מאפשרת כוח משיכה מקסימלי לביצוע העבודה ומעניק לציפורן מראה מוגמר. כדי לחתוך את הציפורניים, התחל במרכז עם ציפורן היד והצלח שלוש עד ארבע חתכים מהירים סביב ראש הציפורן. אתה אמור להיות מסוגל לראות את קווי המתאר של הציפורן שממנה חיתכת והציפורן תיראה כאילו זה עתה ירד מלוח.
השלב האחרון הוא תיקון הציפורניים כדי להסיר את הקצה המחוספס. התיוק עוזר להחליק את הציפורניים כך שהן משתלבות טוב יותר. הקפד ללבוש כפפות מגן בעת ​​ביצוע פעולה זו. השלב האחרון הוא למקם את הטיפים.
בניית ציפורניים חשובה מאוד כשמדובר בלבישת אביזרים כמו כפפות. כאשר הציפורניים אינן ישרות לחלוטין, הן מתחככות בכפפה שעלולה לגרום להחלקה שלה. על ידי תשומת לב רבה לציפורניים ניתן למנוע את החלקה של הכפפה או את שבירת הציפורניים. על ידי הצבת הצעדים הפשוטים הללו למקומם, תוכלו ללמוד את שלושת שלבי בניית הציפורניים.