קידום אתרים - דיגיטל 83

ביטוח בניין משותף

שמעתם על מכרים שחיים בבניינים משותפים וכבר עשו ביטוח בניין משותף? היה לכם נדמה לרגע שאתם יכולים לוותר על רכישת פוליסה כזאת? כדאי שתדעו: זו טעות חמורה. נתחיל מהעבודה שאומנם אולי לכל אחד מכם יש ביטוח לדירה הפרטית שלו ואומנם אם יקרה נזק נוראי כנראה שתקבלו פיצוי וכיסוי, אך מה עם כל השטחים המשותפים של הבניין? אם באמת יגרם נזק נוראי למבנה כתוצאה משיטפון, פיצוץ נוראי בצנרת או אפילו רעידת אדמה, רק ביטוח בניין משותף יוכל לכסות נזקים כאלה. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מצטערים כל החיים על כך שלא עשיתם את הביטוח הזה, כדאי שתפנו עוד היום לחברת ביטוח שתוכל לתת לכם הצעה טובה בנושא. בנוסף לכך, כדאי לדעת שביטוח בניין משותף יכול לכלול בתוכו עוד הרבה מקרים ותאונות אחרות שבהם חברת הביטוח תהיה זו שתשלם, אז למה לוותר על כך ולהסתכן לחינם? יש מקרים שבהם בתי המשפט פוסקים בצורה חד משמעית שמי שצריך לשלם פיצוי לאדם שנפגע כתוצאה מרשלנות בתחזוקת הבניין הם בעלי הדירות. אומנם לא תמיד תביעות כאלה מגיעות לסכומי עתק, אך יש מקרים שבהם זה בפירוש המצב. למה לכם להסתבך לחינם ולהוציא את כל החסכונות שלכם על תשלום פיצויים לאדם שנפגע כי יש לכם מדרגה שבורה, שלא תיקנתם, בחדר המדרגות? לכן ביטוח בניין משותף הינו בעל משמעות אדירה ולא כדאי שתוותרו עליו.

ביטוח בניין משותף

מבטחים גם את הצד השלישי

ביטוח בניין משותף אומנם מתעסק בראש ובראשונה במבנה עצמו, אך הוא יכול לכלול גם את הביטוח לצד השלישי. חשוב להבין שצד שלישי יכול להיות אורח שמגיע לבקר אחד מהשכנים שלכם אך הוא גם יכול להיות שליח שמביא לכם חבילה. בנוסף, אותו צד שלישי יכול להיות אפילו עובר אורח שנפגע כתוצאה ממשהו בעייתי שיש בבניין שלכם ולכן בהחלט ניתן לומר שהסיכוי לתאונות בצד שלישי הוא גדול. מעבר לכך שכדאי יהיה לתחזק את הבניין בצורה הטובה ביותר וכך להימנע מתאונות, רצוי מאוד לעשות ביטוח בניין משותף שכולל גם ביטוח צד שלישי. כך תוכלו לדעת בצורה וודאית שאם חלילה משהו יקרה ואם פתאום תקבלו תביעה, תוכלו מיד לפנות אל חברת הביטוח שלכם. חשוב להבין שלעיתים תאונות כאלה עלולות לגרום לצד השלישי נזק חמור שיוביל אפילו לאובדן כושר העבודה שלו. לכן ברור מדוע התביעה עלולה להיות גדולה והפיצויים הנדרשים עלולים להיות גבוהים, מה שמסביר מדוע יש חשיבות אדירה לביטוח כזה.

מבטחים את כל המעבידים שמגיעים לבניין

לבסוף, אנחנו רוצים להזכיר לכם שכאשר מדברים על ביטוח בניין משותף יש אפשרות לעשות גם ביטוח מעבידים, וזה כדאי. כל עוד הבניין שלכם לא עובד מול חברה קבלנית ששולחת אליכם עובדים, אלא אתם מעסיקים אנשים באופן ישיר ופרטי, אתם צריכים לדאוג לביטוח. ממש כפי שאתם חייבים לשלם לביטוח לאומי בגין העסקת אותם אנשים, כך אתם צריכים גם לעשות ביטוח מעבידים שיכסה כל תאונה שעלולה לקרות לאותם עובדים. זה לא משנה אם זו תאונה שתתרחש לגנן, למנקה המדרגות שלכם או לכל אדם אחר שמגיע לבצע עבודה כזו או אחרת בבניין שלכם. מה שבטוח זה שרק עם ביטוח מעבידים לבניין תוכלו לישון בשקט ולדעת שתמיד יהיה לכם איך לממן כל פיצוי שדורשים מכם.