טיפים ורעיונות לבחירת מוצרי פרסום

כאשר העסק עובר מיתוג מחודש, הכנת מוצרי הפרסום הממותגים תסייע בהטמעת המיתוג מחדש בקרב הלקוחות והעובדים.
על מנת להצליח במטרות ההשקעה במוצרי הפרסום, יש לבנות אסטרטגיה ברורה ומדויקת.
פעם דרך הפרסום הטובה ביותר
כובעים ממותגים או הדפסה על חולצות.
אולם כיום, מוצרי הפרסום חכמים יותר ושימושיים יותר לדוגמא רמקולים ממותגים, או שעוני ספורט חכמים ממותגים. 

הגדרה מדויקת של קהל המשתמשים במוצרי הפרסום.

עליכם להגדיר במדויק מיהו קהל היעד שמשתמש במוצר.
האם המוצרים מיועדים רק לעובדים או גם ללקוחות? לפעמים, גם הנשים והילדים של העובדים ישתמשו במוצרי הפרסום.
עליכם להבין אילו גילאים של ילדים ונוער ישתמשו במוצרי הפרסום. 

הגדרה מדויקת של התקציב.

כיוון שיש מבחר גדול כל כך של מוצרי פרסום שניתן להכין,
חשוב קודם כל להגדיר כמות מדויקת של תקציב למוצרי הפרסום, ואין לחרוג בשום פנים ואופן מתקציב זה.
חשוב שתכנון ההשקעה הכספית במוצרי הפרסום, יהיה חלק מתוך התוכנית העסקית.

חשוב ליצור גיוון בחלוקת מוצרי הפרסום.

יצירת אסטרטגיה בחלוקת מוצרי פרסום חשובה ביותר, משום שחשוב ליצור גיוון בחלוקת מתנות הפרסום לעובדים.
יש לאפיין צרכים מדויקים של העובדים בכל עונה. בכל שנה, מומלץ לתת לעובדים מתנות אחרות.
ולכן, מומלץ לארגן תכנית חלוקת מתנות רב שנתית, אך להיות גמישים היטב ולבצע בתוכנית שינויים בהתאם לטרנדים ואופנות.

מומלץ לארגן רשימה של מוצרים: כדי ליצור תכנית חלוקת מתנות טובה ומסודרת, מומלץ לארגן רשימה של מוצרי פרסום שאתם משתמשים בהם ביום יום.
נסו גם לחשוב על עצמכם אילו מתנות הייתם רוצים כעובדים לקבל מהמעסיק בכל פעם. 

מהו המוצר הטרנדי ביותר בשוק?

חשוב שבכל סבב חלוקת מתנות או מזכרות פרסום, יהיה לפחות מוצר אחד טרנדי.
על המעסיק לשים לב היטב מהם המוצרים העכשוויים, והאהובים ביותר כעת על העובדים.
למשל: אם העובדים במשרד אוהבים מאוד שעונים חכמים,
מומלץ לשים בערכות המזכרות לעובדים שעונים חכמים ממותגים.
עליכם לזכור שמתנות טרנדיות ממותגות ייצרו יותר מוטיבציה בקרב העובדים שלכם והלקוחות שלכם יעריכו אתכם.
מוצרי פרסום

בחירת הגוונים של מוצרי הפרסום. 

עליכם להבין שלצבעים של מוצרי הפרסום יש חשיבות. עליהם להיות תואמים ללוגו, ולשרת את השפה של המותג.
אולם, חשוב עדיין לבחור גוונים של מוצרים שיהיו אהובים גם על העובדים, ועל בני משפחותיהם. 

התאמה של המוצרים לאירוע בו מתבצעת החלוקה.

הדרך הטובה ביותר לתת מוצרי פרסום לעובדים, היא בצורה מכובדת בתוך אירוע.
לכן, יש לארגן אירועים מיוחדים. יהיו אלו ימי גיבוש, אירועי הרמת כוסית, או אירועי סיכום שנה.
לפעמים, אפשר לארגן לעובדים כנסים וימי עיון מיוחדים, ולחלק להם מזכרות פרסום מתאימות. 

מהו התועלת של מוצר הפרסום בחיי היום יום?

כאשר אתם בוחרים את מוצרי הפרסום בהם תשקיעו, עליכם לחשוב היטב מהו התועלת שיהיה למוצר בחיי היום יום.
עליכם לבחור מתנות פרסום שימושיות ביותר.
אחד מהדוגמאות החזקות של יצירת מוצר פרסום שימושי ביותר בחיי היום יום, הוא הדפסה על תיקים.
ככל שהמעסיק נמצא בקשר טוב וחזק עם העובדים שלו, הוא מכיר אותם יותר טוב, ואת הרגלי הצריכה שלהם.
וכך, הוא יכול לתכנן במדויק את המתנות שיהיו אהובות ביותר על העובדים שלו, וישמשו אותם ביותר בחיי היום יום. 

חשוב לבצע הדמיה של המוצר לפני אישור ההדפסה על המוצרים.

מעסיקים שלא משקיעים זמן ותקציב בהכנת הדמיה של מוצרי הפרסום הממותגים, עלולים להיות מאוכזבים מהתוצאות.
לכן, חשוב שהמעסיקים יוודאו שהחברה שמפיקה עבורם את מוצרי הפרסום, שולחת להם קודם הדמיות מדויקות של המוצרים.